Pagina's

dinsdag 18 mei 2010

Weer een lange dag

Zo, de dag zit er weer op en lig dan eindelijk in bed (2.12uur)!
Waarom ik pas zo laat slaap? Richard heeft nachtdienst en ik ben nog steeds druk met mijn opdracht van 1000 labeldoekjes voor een kinderopvangorganisatie in Limburg. Erg leuk maar ook wel slopend, het neemt allemaal wat meer tijd in beslag dan gepland! morgen zal ik een foto hier neerzetten van een aantal van die doekjes, want ze worden wel weer heel mooi! Elke keer als ik weer een aantal af heb, wordt ik er blij van, het lijken dan net gebakjes!! Hihi!
Maar goed morgenvroeg (7.00uur) komt Sem hier alweer, is het zoontje van vrienden van ons en daar pas ik op op de dinsdag, dus ff een paar uurtjes slapen! Suus verheugd zich er al op en we gaan koekjes bakken.
We zullen zien wat dat voor avontuur wordt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:De Landerijen,Sappemeer,Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels

armband (1) baby (1) bal (1) bioscoop (1) blanket (1) boxkleed (3) boxzak (1) dochter (1) dutch apple (1) fietsen (1) ghostwisperer (1) give away (2) granny (1) granny stripe (1) haken (3) heidi bears (1) Hippo (1) hockeyveld (3) Ikke (1) ketting (1) kleding (1) knuffeldoekje (1) labeldoekjes (1) Ladies Night (1) lars (1) Limburg (1) luiertas (2) maïs (1) moeder (1) naaien (4) naaihok (1) olifant (1) opruimen (1) peuters (1) Richard (2) rokjes (1) roosjes (1) salade (1) schildpad (1) schoenen (1) schoonmaak (1) sem (1) sizzix big shot (1) slabbetje (1) soep (1) stickje (1) stof (2) stoffen (1) strijkvinyl (1) supers (1) supersuus (2) suus (4) tas (1) tasje (1) telefoonhoesje (1) uil (1) vanmarieke (1) vilt (1) voorjaar (1) zomer (1) zpagetti (2)

Mijn favoriete blogs!