Pagina's

dinsdag 18 mei 2010

Pffff wat een dag!!














De dag zit er alweer bijna op en ik ben best moe, dit is ook niet gek na een nacht niet zo best slapen en dan de hele dag 2 peuters en baby om je heen!
Maar ik heb vanavond natuurlijk nog wel weer even genaaid en meteen een foto gemaakt van het resultaat...


Natuurlijk ga ik nog verder met naaien vanavond aangezien Richard toch weer nachtdienst heeft en ik weer een nieuwe dvd heb met Ghostwisperer erop, dus naaien en dan op de bank met de doekjes om ze te gaan draaien en bijknippen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels

armband (1) baby (1) bal (1) bioscoop (1) blanket (1) boxkleed (3) boxzak (1) dochter (1) dutch apple (1) fietsen (1) ghostwisperer (1) give away (2) granny (1) granny stripe (1) haken (3) heidi bears (1) Hippo (1) hockeyveld (3) Ikke (1) ketting (1) kleding (1) knuffeldoekje (1) labeldoekjes (1) Ladies Night (1) lars (1) Limburg (1) luiertas (2) maïs (1) moeder (1) naaien (4) naaihok (1) olifant (1) opruimen (1) peuters (1) Richard (2) rokjes (1) roosjes (1) salade (1) schildpad (1) schoenen (1) schoonmaak (1) sem (1) sizzix big shot (1) slabbetje (1) soep (1) stickje (1) stof (2) stoffen (1) strijkvinyl (1) supers (1) supersuus (2) suus (4) tas (1) tasje (1) telefoonhoesje (1) uil (1) vanmarieke (1) vilt (1) voorjaar (1) zomer (1) zpagetti (2)

Mijn favoriete blogs!