Pagina's

maandag 17 mei 2010

Blog SuperSuus online!!!

Vandaag dan eindelijk een blog gestart met alles wat mij en natuurlijk mijn familie meemaakt en wat ik allemaal maak voor mijn eigen website SuperSuus Design.

Hoe begon SuperSuus?
Mijn dochter Suus is in 2007 geboren en 6 dagen na de geboorte kwam ze in het ziekenhuis met een infectie, ze zat helemaal onder de uitslag...
Hierdoor kwamen mijn man en ik op de naam SuperSuus!!! Ze heeft het in die tijd zo goed gedaan en nauwlijks laten blijken dat ze pijn had en dus was zij voor ons meteen een SuperSuus.
Na 3 maanden moest ik natuurlijk weer aan het werk en moest ik Suus wegbrengen naar een opvang, dit viel mij zo zwaar dat ik na een aantal weken besloten heb om te stoppen met werken en zo kwam ik op het idee om voor mezelf iets te beginnen....

Ik had altijd al veel plezier in naaien en kwam dus al gauw op het idee om kleren en accessoires te maken voor baby's en kinderen!
Al het resultaat is nu te bekijken en te koop op mijn website supersuus.nl

Voor nu is dit dus het begin van mijn blog en er zullen nog vele blogjes volgen, hoop ik!!

1 opmerking:

Labels

armband (1) baby (1) bal (1) bioscoop (1) blanket (1) boxkleed (3) boxzak (1) dochter (1) dutch apple (1) fietsen (1) ghostwisperer (1) give away (2) granny (1) granny stripe (1) haken (3) heidi bears (1) Hippo (1) hockeyveld (3) Ikke (1) ketting (1) kleding (1) knuffeldoekje (1) labeldoekjes (1) Ladies Night (1) lars (1) Limburg (1) luiertas (2) maïs (1) moeder (1) naaien (4) naaihok (1) olifant (1) opruimen (1) peuters (1) Richard (2) rokjes (1) roosjes (1) salade (1) schildpad (1) schoenen (1) schoonmaak (1) sem (1) sizzix big shot (1) slabbetje (1) soep (1) stickje (1) stof (2) stoffen (1) strijkvinyl (1) supers (1) supersuus (2) suus (4) tas (1) tasje (1) telefoonhoesje (1) uil (1) vanmarieke (1) vilt (1) voorjaar (1) zomer (1) zpagetti (2)

Mijn favoriete blogs!