Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Voorjaarsschoonmaak?

Het lijkt wel voorjaar.... ik ben bezig geweest vandaag om mijn naaihok op te ruimen en schoon te maken en ook nog herinrichten! pfffffff!
Waar ben ik weer aan begonnen, maar ben er nu bijna doorheen! Dus alleen nog ff 1 middagje alles uitzoeken en in bakken stoppen voor in de kast!!

Joepie, dan kunnen we weer lekker gaan zitten naaien, met frisse moed!
Want ik heb weer heel veel ideetjes,........ maar zoals zovelen heb ik veel te weinig tijd!
Hier een paar fotootjes van voor en van na....


Voor:






Na:






Tja, je ziet de stoffenkast puilt uit maar die moet ik nog maar es een keer uitzoeken en maar eens de tijd vinden om wat meer te gaan maken!!!
Nou het ziet er al een stuk beter uit, toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels

armband (1) baby (1) bal (1) bioscoop (1) blanket (1) boxkleed (3) boxzak (1) dochter (1) dutch apple (1) fietsen (1) ghostwisperer (1) give away (2) granny (1) granny stripe (1) haken (3) heidi bears (1) Hippo (1) hockeyveld (3) Ikke (1) ketting (1) kleding (1) knuffeldoekje (1) labeldoekjes (1) Ladies Night (1) lars (1) Limburg (1) luiertas (2) maïs (1) moeder (1) naaien (4) naaihok (1) olifant (1) opruimen (1) peuters (1) Richard (2) rokjes (1) roosjes (1) salade (1) schildpad (1) schoenen (1) schoonmaak (1) sem (1) sizzix big shot (1) slabbetje (1) soep (1) stickje (1) stof (2) stoffen (1) strijkvinyl (1) supers (1) supersuus (2) suus (4) tas (1) tasje (1) telefoonhoesje (1) uil (1) vanmarieke (1) vilt (1) voorjaar (1) zomer (1) zpagetti (2)

Mijn favoriete blogs!