Pagina's

maandag 24 mei 2010

Jan bromt tegen me!!

Jan (=naaimachine Janome) spint niet meer maar bromt!! Hij is de knuffeldoekjes ook langzamerhand wel zat!!
Ik ondertussen, na bijna 700 genaaid te hebben in iedergeval wel.
Het gaat me bijna steeds meer tegenstaan.... Ik ben te perfectionistisch bezig en ik kan dat knopje maar niet omzetten.
Vandaag wou ik toch echt de doekjes klaar hebben, zodat ik ze morgen kon opsturen.... Weer mijn deadline niet gehaald! Bah , ik baal ervan
Ook moet ik deze week nog twee boxzakken af maken en dan beginnen met alweer een geweldig boxkleed! Een hockeyveld dit keer..

Hopelijk krijg ik morgen de doekjes af, ook al wordt t dan waarschijnlijk wel weer nachtwerk! Maar goed, genoeg geklaagd.
Ik hou iedereen op de hoogte, zeker over het nieuwe boxkleed, daar wordt ik altijd weer blij van!

Tot morgen maar weer....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels

armband (1) baby (1) bal (1) bioscoop (1) blanket (1) boxkleed (3) boxzak (1) dochter (1) dutch apple (1) fietsen (1) ghostwisperer (1) give away (2) granny (1) granny stripe (1) haken (3) heidi bears (1) Hippo (1) hockeyveld (3) Ikke (1) ketting (1) kleding (1) knuffeldoekje (1) labeldoekjes (1) Ladies Night (1) lars (1) Limburg (1) luiertas (2) maïs (1) moeder (1) naaien (4) naaihok (1) olifant (1) opruimen (1) peuters (1) Richard (2) rokjes (1) roosjes (1) salade (1) schildpad (1) schoenen (1) schoonmaak (1) sem (1) sizzix big shot (1) slabbetje (1) soep (1) stickje (1) stof (2) stoffen (1) strijkvinyl (1) supers (1) supersuus (2) suus (4) tas (1) tasje (1) telefoonhoesje (1) uil (1) vanmarieke (1) vilt (1) voorjaar (1) zomer (1) zpagetti (2)

Mijn favoriete blogs!